בלוג

pexels-pixabay-257904

בין הבמה להקלטת אולפן

בין האולפן לבמה יש הבדלים, לא צריך להגיד לכם, אבל במקרים רבים אמנים ולהקות מעלים על הבמה את גרסאות האולפן שלהם, והולכות לאולפן עם עיבוד הבמה שלהם – אך אין

<< קרא עוד
להגיע מוכנים לאולפן צילום מור ברנשטיין

איך להגיע מוכן/ה לאולפן

אחד הקשיים היותר משמעותיים שאני מזהה אצל זמרים יוצרים ונגנים מבצעים, זה המעבר בין הבמה או חדר החזרות לאולפן ההקלטה, המעבר הזה הוא קשה ולא טבעי משום שהעבודה באולפן שונה

<< קרא עוד

מרחב של יצירה משותפת

בצורה מודעת או לא מודעת, החלל בו אנחנו יוצרים משפיע בצורה משמעותית על היצירה, על אופן היצירה, ועל האופן שבו אנחנו מתקשרים אחד עם השני – בעולם יצירה משותפת אנחנו

<< קרא עוד
שניר להב באולפני המזקקה

עוד על הפקה מוזיקלית חלק שני

בפוסט הקודם התחלתי להניח בסיסים למה אני חושב שהופך עבודה עם מפיק מוזיקלי לנחוצה ויעילה, המשיכו לקרוא כדי להבין יותר לעומק מה מפיק מוזיקלי עושה בעצם, ולמה כדאי לך לעבוד

<< קרא עוד

בואו נכריע – מוזיקה היא שפה או לא

בפוסט הקודם דיברנו על הקווי יסוד שנותנים לנו את ההשוואה בין מוזיקה לשפה – דרך התיאוריה של דקדוק אוניברסלי והסדרה ההרמונית (אוברטונים) – לקריאת הפוסט מוזמנים להיכנס לכאן בכללי אני

<< קרא עוד

מבוא ללימודי שפה – מוזיקה

מוזיקה היא שפה – אבל לא מהסיבה שאתם חושבים אנשים רבים מתייחסים למוזיקה כאל שפה, דימויים רבים נכתבו על כך, על השפה האוניברסלית הגדולה, השפה שאומרת את מה שהמילים לא

<< קרא עוד
שניר באולפני מזקקה

הפקה מוזיקלית? כרך א

אני נתקל בהרבה הזדמנויות בשאלה הפשוטה, למה בכלל צריך מפיק מוזיקלי? למה זה טוב? הרי אפשר להיכנס לאולפן פשוט אני והלהקה וזהו, בשביל מה צריך לשלם עוד כסף על הפקה

<< קרא עוד
פסטיבל בית היוצר 2017

מבוא ליצירה משותפת

או – איך לפרק את יחסי הכוחות. לתחשותי, הדיון סביב יצירה משותפת היום הוא בעיקרו דיון כלכלי ובצדק, אנו חיים בעולם שבו יש מטבע וצריך להתפרנס וראוי להתפרנס מיצירה. הדיון

<< קרא עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll Up