בלוג

הכישורים שכתיבת קול קורא נתן לי

מפעם לפעם אני נתקל במוזיקאי או מוזיקאית שאומרים לי שהעיסוק בקולות קוראים הוא מוגזם וחסר פרופורציות ביחס לתמורה הפוטנציאלית שסביר שלא תינתן. וזה אמנם נכון שהסיכויים לקבל מענק כזה או

<< קרא עוד
קול קורא מתסכל

איך להגיש נכון קול קורא

בתור מוזיקאים ובתור יוצרים ויוצרות יש מספר מועדים בשנה שכולם מכירים ומסמנים ביומן, כאשר הקולות הקוראים נפתחים להגשות – קול קורא יכול להיות ההבדל בין יצירה שמקבלת תהודה או לא,

<< קרא עוד
עשה זאת בעצמך נכון

עשה זאת בעצמך נכון

לפני כמה חודשים כתבתי מאמר “הטיעון כנגד עשה זאת בעצמך”, חוץ מכמה אנשים שהרגזתי המגמה לא השתנתה מדי וגם לא ציפיתי שהמגמה תשתנה בגלל פוסט אחד שכתבתי. ובכל זאת, אם

<< קרא עוד
קידום עצמי - כנס המוזיקאים - תמר אייזנברג

קידום עצמי, לא מה שחשבתם

או למה מוזיקאים לא אוהבים מיזמים שיתופיים למעלה משנתיים שאני מתעסק באופן אקטיבי בקידום מוזיקאים ומוזיקאיות, פיתוח קהילתי והזרמת תקציבים לפרויקטים בעולם המוזיקה בירושלים ובכלל. הייתי ממקימי צלילים איגוד המוזיקאים,

<< קרא עוד
אקוסיסטם תרבותי

אקוסיסטם תרבותי

בפוסט הקודם דיברנו על הקשר או יותר נכון הפער בין התפיסה שלנו של אקוסיסטם תרבותי לבין תעשיית המוזיקה. בפוסט הזה אני אבקש להיכנס לעומק של המושג “אקוסיסטם תרבותי” ואנסה ליצור

<< קרא עוד
תעשייה תעשיית המוזיקה

תעשיית המוזיקה או אקוסיסטם?

תקציר המחשבות שלי בנוגע לשאלה שמטרידה אותי כבר זמן מה, האם נכון להתייחס לכל הביזנס הזה כאל ‘תעשיית המוזיקה’ או האם צריך להחליף את המושגים לטובת אלטרנטיבה שיותר משקפת את

<< קרא עוד
המפיק באולפן הבייתי

אינפלציה של מפיקים

זה נכון, בחמש עשרה השנים האחרונות אנחנו רואים עלייה משמעותית במספר המפיקים בארץ ובעולם, ממש אינפלציה של מפיקים. אבל לא רק עלייה בכמות המפיקים, אלא גם עלייה בכמות השירים שמשתחררים,

<< קרא עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content