בלוג

כל הרכב צריך מנחה

בתור מוזיקאים מקצועיים, אנחנו לא תמיד רואים או מסתכלים על ההרכבים שלנו ככאלו שזקוקים להנחייה. הרכב קבוע, להקה או תקראו לזה איך שתרצו, הוא בתכלס האופן המרכזי שבו אנחנו כמוזיקאים

<< קרא עוד

עשרה דברים שכל אמן צריך לדעת

עשרה דברים שכל אמן צריך לדעת והלוואי שמישהו היה אומר לי אותם כשהתחלתי לעסוק במוזיקה! לקראת השנה החדשה, החלטתי לכתוב את הפוסט הזה שיתמצת מספר חוויות שחוויתי בשנים האחרונות, והלוואי

<< קרא עוד
pexels-pixabay-257904

בין הבמה להקלטת אולפן

בין האולפן לבמה יש הבדלים, לא צריך להגיד לכם, אבל במקרים רבים אמנים ולהקות מעלים על הבמה את גרסאות האולפן שלהם, והולכות לאולפן עם עיבוד הבמה שלהם – אך אין

<< קרא עוד
להגיע מוכנים לאולפן צילום מור ברנשטיין

איך להגיע מוכן/ה לאולפן

אחד הקשיים היותר משמעותיים שאני מזהה אצל זמרים יוצרים ונגנים מבצעים, זה המעבר בין הבמה או חדר החזרות לאולפן ההקלטה, המעבר הזה הוא קשה ולא טבעי משום שהעבודה באולפן שונה

<< קרא עוד

מרחב של יצירה משותפת

בצורה מודעת או לא מודעת, החלל בו אנחנו יוצרים משפיע בצורה משמעותית על היצירה, על אופן היצירה, ועל האופן שבו אנחנו מתקשרים אחד עם השני – בעולם יצירה משותפת אנחנו

<< קרא עוד
שניר להב באולפני המזקקה

עוד על הפקה מוזיקלית חלק שני

בפוסט הקודם התחלתי להניח בסיסים למה אני חושב שהופך עבודה עם מפיק מוזיקלי לנחוצה ויעילה, המשיכו לקרוא כדי להבין יותר לעומק מה מפיק מוזיקלי עושה בעצם, ולמה כדאי לך לעבוד

<< קרא עוד

בואו נכריע – מוזיקה היא שפה או לא

בפוסט הקודם דיברנו על הקווי יסוד שנותנים לנו את ההשוואה בין מוזיקה לשפה – דרך התיאוריה של דקדוק אוניברסלי והסדרה ההרמונית (אוברטונים) – לקריאת הפוסט מוזמנים להיכנס לכאן בכללי אני

<< קרא עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll Up