שיחות עם מוזיקאים/ות – הפודקאסט

פודקאסט חדש – שיחות עם מוזיקאים/ות

פודקאסט חדש של שניר להב “שיחות עם מוזיקאים/ות”, סדרת שיחות אינטימיות עם מוזיקאים על האתגרים שהם נתקלים בהם ואיך מתקדמים הלאה. כאן מאזינים לפודקאסט.

שיחות עם מוזיקאים להיות מוזיקאי בישראל של 2023 זה לא קל, יש הרבה קשיים ותסכולים, לפעמים יש גבול לכמות המדריכים שאפשר לקרוא ולהאזין להם, לפעמים מה שצריך זה לשבת ולפרק אותם. בכל פרק יתארחו מוזיקאי או מוזיקאית עצמאים לשיחה נעימה וקלילה על שאלות, דילמות ואתגרים בקריירה המוזיקלית שלה, ונחשוף ביחד את הצדדים שפחות בולטים לקהל ביום יום.

עכשיו בפלטפורמת הסטרימינג הקרובה לביתכם

פרק שישי עם דניאל תגר – “מסגבירה”

אומרים שב2023 כבר יש שיוויון ואפשר להירגע עם הפמיניזם שלכן, אבל יש עוד הרבה עבודה כדי להגיע לשיוויון באמת, דניאל תגר טרומבוניסטית ומוזיקאית קלאסית במקור באה כדי לדבר על החוויה של נשים בתעשיית המוזיקה, על המאמצים שלה להתגבר על מכשולים, ועל איך אפשר ליצור עתיד טוב יותר ללא אפליה.

האזינו איתנו לדרך הארוכה שדניאל עשתה ועוד תעשה אחרי המפגש המשותף שלנו.

מי אני ולמה אני עושה פודקאסט?

שניר להב, מפיק ומעבד מוזיקלי, מלחין ומייעץ, ממקימי אממ”י קהילת המוזיקאים וצלילים איגוד המוזיקאים. אני מתעסק בכל תחומי ושלבי ההפקה, החל מההפקה המוזיקלית, הפקת וידאו, הפקת הופעות, ועד לשחרור וקידום השירים.

ביום יום אני מתעסק עם המון שאלות של מוזיקאים, דילמות בשלבי ההפקה, ההפצה, ההופעה ואני מנסה לענות על השאלות והצרכים שעולים בפניי. במקביל אני שם לב לטרנד שהולך וגדל של ייעוצים אישיים, כללים, קורסים ופודקאסטים שנותנים טיפים וכלים למוזיקאים ומוזיקאיות לפעול ולעבוד בתחום המוזיקה. אני הרגשתי שזה לא מספיק, שצריך לגעת גם ברמה האישית באנשים, בדילמות הספציפיות, במחשבות ובחששות שיש לכל אחד מאיתנו באופן אישי, האם יש פתרון להכל? לא.

אנחנו כאן בשביל התהליך.

שיחות עם מוזיקאים/ות פודקאסט
Skip to content